Maandag 01 September 2014

Bekendstelling

'n Warm worshondwelkom by hierdie 'blog'!


My naam is Sophia, en soos julle kan sien: ek is ‘n worshond. Ek bly in Durbanville saam met my ounooi en gaan speel elke dag by my beste maatjie, Syrah. Hy lyk amper net soos ek, net groter. Op die foto lê ons lekker in die sonnetjie. Ek is die een wat vir die kamera kyk ;-)


Syrah bly net twee blokke van my af en ek en my ounooi stap sommer partykeer daarheen. In die week moet my ounooi gaan werk, so dan moet ek al baie vroeg opstaan om daarnatoe te gaan (05:00), maar ek gee nie om nie, want daar is altyd baie lekker kos om te eet en mense wat met my speel. So gepraat van kos – eet is een van my gunsteling aktiwiteite. Ek is ALTYD honger. 


Partykeer snuffel en snuif ek nog so in die tuin en dan ruik ek ewe skielik ‘n been. Dan grawe en grawe ek totdat ek die been onder die grond kry. My ounooi sê gewoonlik dat my asem stink daarvan, maar sy weet niks. Dis BAIE lekker. Ek hou ook baie daarvan om in die veld te gaan stap (sonder ‘n leiband) en natuurlik, soos alle honde, hou ek BAIE van slaap. 












En dit, my liewe 'blog'-lesers, is ék.

Worshondgroete, tot volgende keer...

Geen opmerkings nie:

Plaas 'n opmerking